Dijous 26 d'abril de 2018
    castellano  
Alimentació i Consum
Assegurances i Serveis financers
Consum responsable
Drets generals de consum
Garanties i reparacions
Habitatge
Publicitat i serveis turístis
Telecomunicacions i Serveis bàsics
Altres Estudis
CAMPANYA DE CONTROL D'UNAE A LES AGÈNCIES DE VIATGES ON-LINE
ESTUDI DELS HÀBITS TURÍSTICS DELS CIUTADANS DE BARCELONA
ANÀLISI I OBSERVACIONS DEL CODI DE CONSUM DE CATALUNYA (LLIBRE PRIMER)
INFORME DE CONSULTES I RECLAMACIONS A UNAE AL 2010
CAMPANYA DE FOMENT D'INDICACIÓ DE PREUS EN ESTABLIMENTS COMERCIALS
MONOGRÀFIC SAM: VOLEM MENJAR ADDITIUS?
COMENTARIS A LA LLEI 16/2009, DE 13 DE NOVEMBRE, DE SERVEIS DE PAGAMENT
INFORME DE CONSULTES I RECLAMACIONS A UNAE AL 2009
 
Estudis de consum
 
GUIA DE PRÀCTIQUES CORRECTES D'HIGIENE PER AL SECTOR DE BOLETS I TÒFONES BASADA EN EL SISTEMA D'APPCC

UNAE participa en l'el·laboració d'aquesta guia, realitzada per l’Agència Catalana de Seguretat Alimentària, en col·laboració amb la Federació Nacional d’Exportadors de Bolets i Tòfones.

http://www.gencat.cat/salut/acsa/html/ca/dir2967/doc32719.html

 

 
C/Roger de Llúria, 44, 3er 3ª 08009 Barcelona Tel. 93 301 26 27