19 | 02 | 2021

7 dies són els que la companyia Norwegian ha donat perquè les persones consumidores demanem els reemborsaments pendents pel que fa als vols cancel·lats. Així tenim fins al dia 26 de febrer per indicar el següent al mail norwegian-examinership@kpmg.ie que han facilitat:

  1. Nom complet
  2. Adreça postal
  3. Adreça de correu electrònic
  4. Detalls sobre el vol cancel·lat (dades, reclamacions prèvies, comunicació de cancel·lació,…)

Això és degut a que l’empresa ha començat un procés de reestructuració que afecta a aquestes devolucions a les persones consumidores i d’aquesta manera si en reclamem el reemborsament ens inclouran a la llista de creditors de l’empresa, inclusió important per futures accions a emprendre si hi ha quelcom que falla en aquest procediment.

Per a més informació es pot consultar l’adreça de l’Agència Catalana de Consum http://consum.gencat.cat/ca/detalls/noticia/reemborsament-vols-Norwegian o la web de la companyia https://www.norwegian.com/en/about/company/reorganisation/.

Si teniu dubtes sobre aquest tema o altres sobre qualsevol relació de consum podeu contactar-nos a unae@unae.cat o emplenant el nostre formulari https://unae.cat/ca/consultes